orthobiologie Markt 2019-2023: Focus op nieuwe kansen in de wereldwijde industrie

Wereldwijd orthobiologie-marktrapport 2019-2023 richt zich op typen, applicaties, belangrijke drijfveren, uitdagingen en kansen, worden geschetst om de algehele aantrekkelijkheid te bepalen en winstgevende trends te markeren om een ??sterkere positie in de orthobiologie-industrie te veroveren.

orthobiologie-marktrapport biedt marktvoorspellingsinformatie, volgens de geschiedenis van de industrie en de toekomst van de industrie wordt geconfronteerd met welke situatie, groei of falen. Met de vertraging van de wereldwijde economische groei, heeft de orthobiologie-markt ook enige invloed gehad, maar bleef de afgelopen vier jaar nog steeds een vrij positieve vooruitgang, de marktomvang om de gemiddelde jaarlijkse groei te handhaven.

De orthobiologie-markt zal naar schatting stijgen met een aanzienlijk samengesteld jaarlijks groeipercentage van 5.4% in de jaren 2019-2023.

Download een voorbeeld-PDF van het rapport op – www.precisionreports.co/enquiry/request-sample/13104849

Belangrijke ontwikkelingen in de markt:
 > Februari 2018 – Een conferentie werd comducted dat gericht is op orthobiologie op het Orthobiologic Singularity evenement, orthopedische geneeskunde van invasieve regeneratieve.
 > September 2017 – Bioventus, een wereldleider in orthobiologic oplossingen, heeft aangekondigd dat de Amerikaanse FDA goedkeuring werd verleend voor Durolane, een single-injectie, hyaluronzuur.

Topfabrikanten van orthobiologie-marktdekking: –
Arthrex, Inc., Depuy Synthes (A Subsidiary of Johnson & Johnson), Globus Medical, Inc., Harvest Technologies Corporation (A Terumo Bct Company), K2M Group Holdings, Inc., Medtronic PLC., RTI Surgical Inc., Seaspine Holdings Corporation, Stryker Corporation, and Zimmer Biomet Holdings Inc

Market Dynamics: –

> Drivers