mammografie Markt 2019-2023: Focus op nieuwe kansen in de wereldwijde industrie

Wereldwijd mammografie-marktrapport 2019-2023 richt zich op typen, applicaties, belangrijke drijfveren, uitdagingen en kansen, worden geschetst om de algehele aantrekkelijkheid te bepalen en winstgevende trends te markeren om een ??sterkere positie in de mammografie-industrie te veroveren.

mammografie-marktrapport biedt marktvoorspellingsinformatie, volgens de geschiedenis van de industrie en de toekomst van de industrie wordt geconfronteerd met welke situatie, groei of falen. Met de vertraging van de wereldwijde economische groei, heeft de mammografie-markt ook enige invloed gehad, maar bleef de afgelopen vier jaar nog steeds een vrij positieve vooruitgang, de marktomvang om de gemiddelde jaarlijkse groei te handhaven.

De mammografie-markt zal naar schatting stijgen met een aanzienlijk samengesteld jaarlijks groeipercentage van 8% in de jaren 2019-2023.

Download een voorbeeld-PDF van het rapport op – www.precisionreports.co/enquiry/request-sample/13103450

Belangrijke ontwikkelingen in de markt:
 > Juni 2017: Fujifilm Holdings, een dochteronderneming Fujifilm Medical Systems wordt geconfronteerd met een inbreuk op het octrooi pak van Hologic Inc., waarvan wordt beweerd dat het bedrijf inbreuk 5 van haar mammogram technologie octrooien.
 > September 2017: “De Senographe Pristina met Self-Compression” GE Healthcare goedkeuring ontvangen van de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) voor de eerste 2D digitale mammografie systeem

Topfabrikanten van mammografie-marktdekking: –
Fujifilm Medical Systems, GE Healthcare, Hologic Inc., Ims Giotto S.P.A, Koninklijke Philips Nv, Metaltronica Spa, Mindray Medical International Limited, Planmed Oy, Siemens Healthineers, Toshiba Medical Systems

Market Dynamics: –